Wednesday, October 12, 2016

Opleiding En Assesseringstrategie Dokument En 'N Leerprogram

Verslag oor evalueringstrategieë vir die Program Die sukses van onderrigprogramme hang nie net op die leeruitkomste, maar ook op die algehele bevrediging van al gevestig belanghebbendes. Vir die EnterTech Projek, is dit belangrik dat die program voldoen 'n verskeidenheid van bestanddele wat die leerders, instrukteurs, inskryf onderwysinstellings, werkgewers, en die projek koalisie lede in te sluit. Om die waarde, die moeite werd, meriete of doeltreffendheid van 'n program te meet, moet inligting oor individuele leerders saamgevoeg om 'n foto van die program in sy geheel te voorsien. Gehalteversekering maatreëls ingebou in die instruksionele ontwerp proses te evalueer doeltreffendheid as die program is ontwikkel. Aanwysers soos implementering en onderhoudskoste vir opleiding webwerwe, werkgewer en leerder tevredenheid maatreëls, uitkomste arbeidsmark van werk posisies en verdienste beeld algehele doeltreffendheid program. Om te beplan vir instruksionele evaluering program, die volgende aktiwiteite is nodig: Doen navorsing oor en ontleed huidige strategieë vir die bepaling van die effektiwiteit van 'n opleidingsprogram van hierdie tipe. Ontwerp dokumente om inligting van kliënte te kry as om die effektiwiteit van die opleidingsprogram se. Ontwerp dokumente om data met betrekking tot inskrywing, behoud, voltooiing, werkplasing, behoud werk of voortgesette onderwys in te samel. Ontwikkel strategieë vir voortgesette evaluering en verbeterings. Afdeling 1. Navorsing en analiseer huidige strategieë vir die bepaling van die effektiwiteit van 'n opleidingsprogram Twee tipes opvoedkundige evaluering program is in standaard gebruik: formatiewe evaluering en summatiewe evaluering. Formatiewe evaluering vind plaas as deel van die ontwikkelingsproses. Terugvoer van werklike leerders met behulp van vroeë weergawes van die ontwikkelde materiaal help om die finale program. Wanneer die program afgehandel en geïmplementeer soos beplan, 'n summatiewe evaluering ondersoek die program, nie vir hersiening, maar vir aanvaarding en algemene doeltreffendheid. formatiewe evaluering Die belangrikste funksie van formatiewe evaluering is om te identifiseer en reg te stel enige ontwerp foute tydens die proses van instruksionele ontwikkeling. (Gentry) Deur die versameling van data en inligting tydens instruksionele ontwikkeling, kan ontwerpers toets en te verbeter doeltreffendheid program. Daar is baie benaderings tot die uitvoering van 'n formatiewe evaluering. Instruksionele stelsel ontwerpers gebruik 'n drie-stap proses: 1: 1 praat-throughs, klein groepie toets, en veldproewe. Elk van die drie stappe dien spesifieke doeleindes en, kumulatief, spreek die on-going hersiening van 'n gesonde instruksionele ontwerp proses. (Dick Carey) Die eerste stap, 1: 1 praat-throughs, behels 'n enkele leerder interaksie met die onderrigmateriaal en 'n instruksionele ontwerper. Terselfdertyd word die leerder met behulp van die onderrigmateriaal, praat sy met die instruksionele ontwerper, vrae te vra of gee reaksies. Die instruksionele ontwerper teken die learner146; s waarnemings, en kan ook die leerder vrae oor hoe sy interaksie met die materiaal te vra. Praat-throughs ook gebruik van dieselfde assesseringsinstrumente wat verbind is tot die instruksionele module sluit. Na veranderinge en wysigings deur die gesprek-throughs voorgestel het in die opdrag is opgeneem, 'n klein groepie van 6-10 tipiese leerders gebruik die materiaal. A fasiliteerder, eerder as om 'n instruksionele ontwerper, lei die leerders in die gebruik van die materiaal. Die ontwerper neem met 'n minimale onderbreking of interaksie met die fasiliteerder en leerders. Toe het die assesseringsinstrumente wat ontwerp of gekies vir die module gebruik. Assessering data is saamgevoeg en ontleed. Daarbenewens learners146; reaksies gemeet word in sommige mode, gewoonlik deur middel van 'n kort houding vraelys, dikwels na verwys as 'n & quot;. Smiley vel & quot; (Gentry) Veldproewe is uitgevoer wanneer die materiaal is by die finale hersiening stadium. Vir 'n veld verhoor, is geen fasiliteerder onderbreking toegelaat as 'n fasiliteerder in wisselwerking met 'n groep soortgelyk in grootte na die uiteindelike gehoor. Assesseringsinstrumente en reaksie maatreëls uitgevoer word, soos in die klein groepie toets. Finale hersiening gemaak op die data van die veldproewe. Alpha terreine vir die EnterTech Projek is gekies om die leerders te voorsien vir 1: 1 praat-throughs en klein groepie toets. Gekies beta webwerwe sal optree as die veld verhoor terreine vir Fase 2 materiale. Finale hersiening sal word as data van die veldproewe is ontleed. 'N addisionele stap om die EnterTech program te versterk, is om 'n een-dag werkswinkel aan te bied vir 'n moontlike program verskaffers. Tydens hierdie werkswinkel, sal die groep kyk na die materiaal, die prosesse, en assesseringsprosedures. Voorstelle vir verbeterings sal gegenereer word en hersien. Hierdie bykomende insette van professionele mense sal nie net dien om potensiële swakhede identifiseer nie, maar ook om verdere geldigheid voorsiening te maak vir die formatiewe evaluering self. summatiewe evaluering Summatiewe evaluering vind plaas wanneer die program is in gebruik soos bedoel. Summatiewe evaluering in baie gevalle juis die inligting behoeftes van 'n verskeidenheid van belanghebbendes program. EnterTech summatiewe evaluering sal verskeie gehore het: werkgewers leerders Onderrigprogram verskaffers EnterTech koalisie lede, en Texas Governor146; s Kantoor en die Texas werknemers Kommissie. Koalisie lede wil verseker dat die program is die vervaardiging van nuwe werkers vir indiensneming. Werkgewers wil weet of die program help leerders die geteikende vaardighede wat nodig is vir hul werk intreevlak. EnterTech program verskaffers moet weet of die program is om potensiële leerders as kliënte aanvaarbaar is. Die potensiële leerders nodig het om te weet dat die program sal help om die vereiste vir die geteikende poste aan te leer. Die verskaffing van al hierdie gehore met al die antwoorde wat hulle wil nie haalbaar is onder redelike begroting beperkinge. In plaas daarvan, kan 'n sintese van nodige inligting die mees redelike summatiewe evaluering benadering verskaf. A verskeie maat benadering vereis. Die Kirkpatrick model van evaluering bied 'n nuttige raamwerk vir EnterTech programevaluering beplanning. Die Kirkpatrick model ondersoek vier vlakke van doeltreffendheid program: Vlak 1151; Reaksie Maatreëls leerder reaksies op die program en hul menings oor doeltreffendheid, dikwels met behulp van vraelyste, opnames, en onderhoude. Vlak 2151; Leer Maatreëls studenteleer. Veranderinge in kennis, vaardighede en vermoëns word gemeet met prestasie toetse en prestasie kontrolelys. Deur korreleer pre-assessering data met 'n post-aanslae, kan hierdie veranderinge word gemeet en geanaliseer. Vlak 3151; gedrag Maatreëls of die leer tot gevolg gehad dat gedragsverandering. Metings van werklike gedrag veranderinge in leerders moeilik. In die Kirkpatrick-model, is dit gemeet nadat die program toe die werker het teruggekeer na die werk omgewing. EnterTech leerders gehuur in geteikende poste geëvalueer kan word vir gepaste veranderinge in werkverwante gedrag. Dit kan gedoen word met die werkgewer opnames iewers na die leerder word die werker. Vlak 4151; Results Maatreëls of die program verbeter die geteikende situasie. Vir baie, die onderste lyn van die hele EnterTech projek vervang alle ander bekommernisse: hoeveel van die geteikende leerders gekry geteiken werk? Hierdie vraag beantwoord word, sal 'n dop-stelsel vereis dat die EnterTech leerders wat die program, die program verlaat, en sukses te tel in die landing 'n werk. Gekombineer met 'n akkurate boekhouding eenmalige koste projek, kan hierdie syfers ook 'n rowwe opbrengs op belegging (ROI) figuur. (Kaufman Keller) Artikel 2. Ontwerp dokumente om inligting van kliënte te kry as om die effektiwiteit van die opleidingsprogram se. Die inligting behoeftes van die verskeie gehore raai die gebruik van verskeie metodes vir dataversameling: prestasie Toetse Opnames / Vraelyste onderhoude logiese analise paneel hersiening Die kombinasie van hierdie ontledings van gehore, inligting behoeftes en vlakke van evaluering, is 'n veelvuldige-ledige benadering tot die uitvoering van 'n summatiewe evaluering aanbeveel. Die summatiewe evaluering proses moet die volgende insluit: Ontleding van leerder reaksies versamel deur middel van houding, opnames, en onderhoude, Ontleding van saamgestelde pre-assessering / post-assessering data geproduseer as deel van leerderassessering te ondersteun, insluitend prestasie toetse, prestasie kontrolelyste, en onderhoude. Hersiening van die program deur 'n paneel van professionele mense, insluitend program verskaffers. Hierdie keuse van verskeie metodes spreek ook die ontwerp beginsel van gemengde-metodes deur die insluiting van beide kwantitatiewe data en kwalitatiewe data. In samewerking met EnterTech Projek subkontrakteurs en met die hulp van 'n evalueringsinstrument ontwerper wat deur die Universiteit van Texas in Austin, sal meting gereedskap ontwikkel word om die bogenoemde summatiewe evaluering inligting in te samel. Artikel 3. Ontwerp dokumente om data met betrekking tot inskrywing, behoud, gradeplegtigheid, werkplasing, behoud werk of voortgesette onderwys in te samel. Volg-saam studies is een van die moeilikste vorme van evaluering uit te voer. Volg-saam is die proses van die insameling van data te leerderuitkomste te beskryf nadat die individuele leerder die program voltooi het. A dop en inligting versamel stelsel moet ontwikkel om opvolg op die individue in inkrementele tyd episodes: elke 6 weke, een maal-per-maand, selfs jare vir longitudinale studies. En, moet die tipes data wat gemeet moet word gekies. Sommige maatreëls waardig insameling vir die EnterTech Projek sluit aantal plasings, aantal individue op soek na voortgesette onderwys, werk lone en behoud gemiddeldes, en werkgewer tevredenheid. Data wat uit follow-saam studies kan inligting aan verskeie belanghebbendes program betrokke te voorsien. Die Beroepsveiligheid Inligting Komitee Texas State Koördinering (TSOICC), wat 'n veldgids vir die verskaffing van follow-up dienste ontwikkel, identifiseer die volgende doeleindes vir invordering uitkomste data: Diensverskaffers gebruik op verskeie maniere. Hulle help verskaffers verduidelik die voordele van die dienste wat hulle lewer. Hulle help ook verskaffers maak die bestuur besluite oor watter dienste aan te bied, wat tot staak, en / of watter in hul huidige repertoire uitgebrei moet word of verbeter. Hulle kan help in aanmerking kom kliënte om ingeligte keuses te maak. Waar alternatiewe is oop vir hulle kliënte nodig (en het 'n reg om te weet) inligting oor die bereik deur voor uitgang kohorte ten einde te bepaal uitkomste: a) as hulle wil 'n diens en kan baat vind; en b) hoe om te kies uit die beskikbare alternatiewe gebaseer op redelike verwagtinge afgelei van diensverskaffers se prestasie geskiedenis. Hulle help rentmeesters van openbare fondse (bv plaaslike besluitnemers, staat administrateurs, wetgewers, adviesraad lede, ens) maak meer rasionele, besluite data-gedrewe wanneer die lewering van dienste of die verkryging van dienste namens diegene in aanmerking kom om deel te neem in die openbaar befonds programme . Hulle help private burgers en derde partye - soos nie-winsgewende openbare belang navorsingsgroepe, gemeenskapsgebaseerde organisasies, akademiese navorsers, en kommersiële ondernemings - tot hul beleidstandpunte te bepaal of om raad aan ander belanghebbendes oor programme en diensverskaffers lewer. (Anderberg Pfeiffer) Verskeie EnterTech belanghebbendes reeds gebruik follow-saam evaluering. Byvoorbeeld, die Departement van Maatskaplike Dienste spore individue gedien en totale statistieke gevallelading. Tech-Prep programme ontvang befondsing van die Carl Perkins Beroepsopleiding en Toegepaste Tegnologie-onderwys Wet moet opvolg saam data te rapporteer. Openbare skole te hou rekords van werkstudie student uitkomste. Een-stop loopbaan sentrums kan finansiële aansporings vir verbeterde uitkoms maatreëls onder hul kliënte ontvang. Waar die EnterTech program aangebied word, moet 'n pre-bestaande follow-saam dienste gekoppel word aan die EnterTech leerders. Pilot plekke gekies vir die EnterTech Program sal aangemoedig word om 'n een-jaar opvolg langs diens verrig vir hul deelnemers EnterTech program. Daarbenewens het die Sentrum vir die Studie van Menslike Hulpbronne by die LBJ Skool vir Openbare Sake, Universiteit van Texas in Austin, het navraag gedoen oor die uitvoer van 'n longitudinale opname van EnterTech programdeelnemers com. Survey dimensies is tans onder oorweging. Artikel 4. Ontwikkel strategieë vir voortgesette evaluering en verbeterings. 'N Strategiese plan of 'n vyf-jaar sakeplan moet ontwikkel word om kwessies van volhoubaarheid en toekomstige uitbreidings van die EnterTech program aan te spreek. Waar die omvang van die skenking te produseer die EnterTech Projek nie ondersteuning buite die bekendstelling van die onderrigprogram, befondsing vir verspreiding en instandhouding van die program sluit moet geoktrooieerde. Twee opsies is tans onder oorweging: A & quot; kosteverhaling verkoopprys & quot; vir organisasies binne Texas. Kosteverhaling kan insluit 'n minimale oorhoofse uitgawes plus die prys van materiaal. A & quot; vir wins verkoopprys & quot; vir organisasies buite Texas. Die koste moet bepaal word vir 'n billike mark pryse vergelykbaar met ander opvoedkundige program produkte. 'N prys wat oorhoofse uitgawes, prys van materiaal, plus befondsing dek vir produk uitbreidings. Moontlike verbeterings aan die instruksionele produk sluit voortgesette migrasie na verbeter netwerk en multimedia aflewering stelsels. Byvoorbeeld, terwyl Quicktime Video is 'n standaard media aflewering formaat via die internet, nuwer tegnologie soos MPEG standaarde vir die Internet sal drasties verbeter die kwaliteit en spoed van multimedia aflewering binne die volgende drie jaar. Net so sal die tegnologie vervaardigingsbedryf voortgaan om sy prosesse te verbeter, en voeg nuwe outomatisering en rekenarisering in die vervaardiging daarvan. Soos intreevlak werk take verander, moet die EnterTech program in staat wees om nuwe vaardighede te neem in sy opdrag. 'N Komitee van Texas tegnologie maatskappye verteenwoordigers - of 'n gevestigde bedryf groep soos die tegnologie-inisiatiewe Werkgroep (TWIG) - moet aangewys word om die kurrikulum van tyd tot tyd te evalueer en aanbevelings te maak vir die verbetering. Die EnterTech Projek kan binne 'n regeringsorganisasies, opvoedkundige of nie-winsgewende instelling geplaas as 'n permanente diens / produk vir hul onderhoud. Staat universiteite en agentskappe moet ondervra vir rente en diens wedstryd om die EnterTech Projek, wat begin met die projek se eie koalisie lidmaatskap. Oor hierdie verslag EnterTech Projekkoördineerder Melinda Jackson bereid is om hierdie verslag. Aansienlike navorsing en skryfwerk is bygedra deur Interaktiewe Architex en boonste laai Productions. bibliografie Anderberg, Marc en Pfeiffer, Jay. Die Basics van follow-up: Uittreksels uit 'n Veldgids tot outomatiese follow-up. Texas Beroepsgesondheid Komitee Koördinering Inligting Staat. Junie 1998. Dick, Walter en Carey, Lou. Die sistematiese ontwerp van onderrig. Harper Collins Uitgewers. 1990. Gentry, Castelle G. Inleiding tot Instruksionele Ontwikkeling: Proses en tegnieke. Wadsworth Inc. 1994. Imel, Susan. Beroepsonderwys Prestasiestandaarde. ERIC Digest No. 96. 1990. Kaufman, R. en Keller, J. vlakke van evaluering: Beyond Kirkpatrick in Menslikehulpbronontwikkeling Kwartaallikse. 5 (4), 371-80. 1994. Opleiding behoeftebepaling Analise - Best Practices Navorsing Die meeste opleiding skep nie gedragsverandering, verbeter prestasie, of impak van die maatskappy. Ongelukkig het die meerderheid van die leer inisiatiewe verkeerdelik voortgaan om individuele vaardigheid aanslae te omseil en behoefte-ontleding voor die ontwerp of die lewering van nuwe opleidingsprogramme. Opleiding behoeftebepaling Analysis Services Leier Assesseer ™: Aan Leiers op dieselfde bladsy om die verandering te begin Dit bewys leierskapopleiding behoeftebepaling word gebruik om te identifiseer en kom ooreen oor die mees kritieke vaardighede en bevoegdhede wat 'n impak maatskappy se prestasie. Die persoonlike aanlyn opleiding behoeftebepaling voltooi deur bestuurders en leiers om hulle te help prioritiseer die mees strategiese en belangrike huidige en toekomstige vaardighede, bekwaamhede, en kennis in drie areas: A - Moet vaardighede B - Goeie vaardighede het C - Nice om vaardighede te hê Terwyl dit klink soos gesonde verstand, sal jy verbaas wees oor die aantal organisasies wat begin met opleiding inisiatiewe sonder die regte vlak van die aanpassing en ondersteuning wees. Dit bewys opleiding assesseringsproses kan organisasies tot tyd en hulpbronne te fokus slegs op die gebiede wat die grootste impak op leierskap en die organisatoriese strategie sal hê. Span Assesseer ™: Die identifisering van leemtes Die assessering span opleidingsbehoeftes word gebruik om twee belangrike vrae te beantwoord: Gapings: Waar is die sleutel vaardigheid, kennis en bekwaamheid gapings in vergelyking met die vaardighede wat ons nodig het om nou en in die toekoms suksesvol te wees? 20Assessment. jpg "/% Die KY Tech Kantoor van Career en Tegniese Onderwys (OCTE) is aangewys om die program assessering vir sekondêre loopbaan en tegniese onderwys (CTE) programme te bestuur deur 'n wetgewende inisiatief 2000. Die belanghebbendes ontwikkel 'n proses en 'n 21-standaard dokument (later hersien tot 17 standaarde) waardeur die CTE programme te evalueer. Die dokument is hersien elke twee jaar 'n nuwe 2-jaar siklus van assessering span besoeke begin. Gedurende die eerste siklus van span besoek (2001-2005) assessering spanne 86 skole met 375 programme hersien. Tydens elke 2 jaar-siklus ongeveer 91 skole en 533 programme besoek. 'N Gedetailleerde oorsig van die program assesseringsproses en vordering is beskikbaar by Program Assessering Oorsig. Die onderstaande webadres links onderwysers en skoolhoofde om hulpbronne wat hulle sal help om die program assesseringsproses.


No comments:

Post a Comment