Monday, October 17, 2016

Plan - Do - Check - Act ( Pdca ) Cycle

Plan-Do-Check-Act (PDCA) Cycle Op soek na meer inligting oor die PDCA model? Ook genoem: PDCA, plan â € doen â € studie â € Wet (PDSA) siklus, Deming siklus, Shewhart siklus Die plan â € doen & ndash; kyk â € Wet siklus (Figuur 1) is 'n vier â € stap model vir die uitvoering van verandering. Net soos 'n sirkel het geen einde nie, moet die PDCA siklus weer en weer herhaal word vir voortdurende verbetering. Figuur 1: Plan-Do-check-Wet siklus Wanneer om Plan & ndash Gebruik, moenie â € Check & ndash; Wet As 'n model vir deurlopende verbetering. Wanneer begin 'n nuwe projek vir die verbetering. Wanneer die ontwikkeling van 'n nuwe of verbeterde ontwerp van 'n proses, produk of diens. Wanneer die definisie van 'n herhalende werk proses. Wanneer die beplanning van data-insameling en ontleding ten einde te bevestig en te prioritiseer probleme of oorsake. Wanneer die uitvoering van enige verandering. Plan & ndash; Do & ndash; Check & ndash; Wet Prosedure Plan. Erken 'n geleentheid en beplan 'n verandering. Do. Toets die verandering. Uit te voer 'n klein-skaal studie. Check. Kyk weer na die toets, die resultate te ontleed en te identifiseer wat jy & rsquo; ve geleer. Daad. Neem aksie op grond van wat jy geleer het in die studie stap: As die verandering nie gewerk het nie, gaan deur die siklus weer met 'n ander plan. As jy suksesvol was, neem dit wat jy geleer het uit die toets in wyer veranderinge. Gebruik dit wat jy geleer het om nuwe verbeterings beplan, begin die siklus weer. Plan & ndash; Do & ndash; Check & ndash; Wet Voorbeeld Die Pearl River, NY School District, 'n ontvanger van die Malcolm Baldrige National Quality Award 2001, gebruik die PDCA siklus as 'n model vir die definisie van die grootste deel van hul werk prosesse, uit die raadsaal van die klaskamer. PDCA is die basiese struktuur vir die distrik & rsquo; s algehele strategiese beplanning, moet â € ontleding, kurrikulumontwerp en aflewering, personeel doelwitstelling en evaluering, voorsiening van studentedienste en ondersteuningsdienste, en klaskamer onderrig. Figuur 2 toon hul & ldquo; A + benadering tot Klaskamer Sukses & rdquo. Dit is 'n voortdurende siklus van die ontwerp van die kurrikulum en die lewering van klaskamer onderrig. Verbetering is nie 'n aparte aktiwiteit: Dit is gebou in die werk-proses. Figuur 2: Beplan uitvoering maak; doen & ndash; kyk â € tree byvoorbeeld Plan. Die A + benadering begin met 'n & ldquo; plan & rdquo; stap genoem & ldquo;. analiseer & rdquo; In hierdie stap, studente & rsquo; behoeftes ontleed deur die ondersoek van 'n verskeidenheid van data wat beskikbaar is in Pearl River & rsquo; s elektroniese data & ldquo; pakhuis, & rdquo; van grade aan prestasie op gestandaardiseerde toetse. Data ontleed kan word vir individuele studente of gestratifiseerde deur graad, geslag of enige ander subgroep. Omdat PDCA nie presies weet hoe om data te ontleed, is 'n aparte data-analise proses (Figuur 3) hier sowel as in ander prosesse in die hele organisasie. Figuur 3: Pearl River: analise proses Do. Die A + benadering voort met twee & ldquo; doen & rdquo; stappe: & Ldquo; Rig & rdquo; vra wat nasionale en staat standaarde vereis en hoe hulle geassesseer gaan word. Onderwyspersoneel beplan ook kurrikulum deur te kyk na wat geleer word op vroeëre en later graadvlakke en in ander dissiplines 'n duidelike kontinuïteit van onderrig te verseker dwarsdeur die student & rsquo; s skoolopleiding. Onderwysers ontwikkel individuele doelwitte om hul onderrig te verbeter waar die & ldquo; analiseer & rdquo; stap het geen gapings. Die tweede en ldquo; doen & rdquo; stap is, in hierdie voorbeeld genoem & ldquo;. Wet & rdquo; Dit is hier waar onderrig eintlik word, na aanleiding van die kurrikulum en onderrig doelwitte. Binne stel parameters, onderwysers wissel die lewering van onderrig gebaseer op elke student & rsquo; s leer tariewe en style en verskillende onderrigmetodes. Check. Die & ldquo; kyk & rdquo; stap genoem & ldquo; evalueer & rdquo; In hierdie voorbeeld. Formele en informele assessering plaasvind voortdurend, uit die daaglikse onderwyser & ldquo; maatstoklesing & rdquo; aanslae elke ses-weke vorderingsverslae aan jaarlikse gestandaardiseerde toetse. Onderwysers kan ook toegang tot vergelykende data op die elektroniese databasis te tendense te identifiseer. Hoë-behoefte studente word gemonitor deur 'n spesiale kind studie span. Dwarsdeur die skooljaar, as aanslae wys studente nie leer as wat verwag is, is die middel van opleiding korreksies gemaak soos re-onderrig, die verandering van onderrigmetodes en meer direkte onderwyser mentorskap. Assessering data word insette vir die volgende stap in die siklus. Daad. In hierdie voorbeeld is die & ldquo; optree & rdquo; stap genoem & ldquo; standaardiseer & rdquo. Wanneer doelwitte nagekom word, is die kurrikulum ontwerp en onderrigmetodes oorweeg gestandaardiseer. Onderwysers deel van beste praktyke in formele en informele omgewings. Resultate van hierdie siklus geword insette vir die & ldquo; analiseer & rdquo; fase van die volgende A + siklus. Gedig van Nancy R. Taag & rsquo; s Die kwaliteit Gereedskap. Tweede uitgawe, ASQ Kwaliteit Press, 2004, bladsye 390-392.


No comments:

Post a Comment